۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

فرخزاد در گفتگو با مهر:

نخستین دوره لیگ اسکیت رولر ساکر در قم برگزار می‌شود

نخستین دوره لیگ اسکیت رولر ساکر در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکیت استان قم از برنامه ریزی انجام شده توسط این هیئت برای برگزاری نخستین دوره لیگ اسکیت رولر ساکر در قم خبر داد.

محمد فرخزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با هماهنگی این هیئت با اداره کل ورزش و جوانان برنامه های متنوعی را در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور علاقمندان به اسکیت در هر دو بخش بانوان و آقایان برنامه ریزی و برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور این هیئت در نظر دارد با همکاری بخش های مختلف، برای نخستین بار مسابقات لیگ اسکیت قهرمانی باشگاه های استان قم را با هدف استعدادیابی و همچنین شناخت برترین‌های اسکیت بخش پسران در رشته رولر ساکر برگزار کند.

فرخزاد افزود: هیئت اسکیت استان قم از تیم‌ها و ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته و مایل به شرکت در این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است که آمادگی خود را به این هیئت واقع در مجموعه ورزشی تختی قم اعلام کنند تا این پیکارها از امروز چهارشنبه نهم بهمن ماه آغاز شود.

دبیر هیئت اسکیت استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط همکارانم در هیئت اسکیت استان قم، اسکیت بازان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از صبح امروز در ترکیب تیم های مختلف برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می پردازند.

وی یاد آور شد: اسکیت بازان شرکت کننده در رقابت‌های نخستین دوره لیگ اسکیت رولرساکر قهرمانی استان قم در حالی با یکدیگر بر سر کسب عنوان قهرمانی به رقابت می پردازند که در رده سنی جوانان این مسابقات 6 تیم اعلام آمادگی و حضور کرده اند.

فرخزاد عنوان داشت: رقابت‌های لیگ اسکیت قهرمانی قم در رشته رولر ساکر در رده سنی بزرگسالان نیز با رقابت 6 تیم برگزار می‌شود و امیدواریم که نخستین دوره این رقابت ها هم تجربه خوبی باشد و هم اینکه با کمترین کاستی بتوانیم یک لیگ منظم و پویا را برگزار کرده و به اهداف پیش بینی شده هیئت دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار موفقیت ارزنده‌ای که ورزشکاران اسکیت‌هاکی قمی در صعود به لیگ برتر در سال‌های اخیر داشته‌اند، از دل پیکارهای اسکیت قهرمانی قم سعی داریم استعدادهای رشته های مختلف را شناسایی کنیم و به غیر از رشته های ایستگاهی، رولر ساکر و اسکیت هاکی، بتوانیم در سایر رشته ها نیز فعال و پویا شده و در پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور یابیم.

دبیر هیئت اسکیت استان قم در پایان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این هیئت قرار است به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین دوره این رقابت ها با عنوان یادواره شهدای ورزشکار استان قم در حالی از امروز با شرکت 6 تیم در رده سنی جوانان و 6 تیم در رده سنی بزرگسالان آغاز می شود که نتایج نهایی برای معرفی تیم قهرمان این پیکارها پس از پایان مرحله نهایی مشخص خواهد شد.

 

کد خبر 2224164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha